Przylacze pieca - redukcja

Główne forum dyskusyjne

Przylacze pieca - redukcja

Postprzez aquedal » 18 wrz 2017, o 03:01


Chce kupic piec.
Obecnie rury, ktore ida do mojego smieciucha maja 68 mm srednicy zewnerznej. To jest 2,5".
Piece, ktore bym kupil maja mniejsze srednice przylaczy. Jeden ma 1 1/2" a drugi ma 2".
Ktory piec powinienem kupic? Redukcje sa, to nie problem. Nie umiem niestety ocenic jak takie zwezenia wplyna na prace pieca. Podoba mi sie piec z przylaczem 1 1/2" ale ...
aquedal
 
Posty: 0
Dołączył(a): 8 wrz 2016, o 09:10


Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez UTF-8BQnVkecWEbudynpl.poland » 18 wrz 2017, o 05:47


grube rury używało się kiedyś układach grawitacyjn=
ych, teraz w piecu jest pompa wiec można dać cienką rure


b.
UTF-8BQnVkecWEbudynpl.poland
 
Posty: 0
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:10

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez abomitoabomito » 18 wrz 2017, o 20:58


W dniu poniedziałek, 18 września 2017 06:47:48 UTC+2 użytkow=
nik Budyń napisał:
grube rury używało się kiedyś układach grawitacy=
jnych, teraz w piecu jest pompa wiec można dać cienką rure

Dokładnie.Zrobisz redukcję i problem zniknie.Ale...
Wiesz, że moc pieca na groszek powinna być mniejsza niż =C5=
=9Bmieciucha. Jakieś 2/3, choć połową mocy też pew=
nie by dało radę.
Pewno założyć pompę, zawór różnicowy, i=
trójdrogowy by trzeba...Sam i tak tego nie ogarniesz.
pozdro.abomito
abomitoabomito
 
Posty: 0
Dołączył(a): 27 sie 2016, o 08:20

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez ZenekKapelinder4kogutek44 » 18 wrz 2017, o 22:34


A kiedys wystarczal kociol i gruba rura.
ZenekKapelinder4kogutek44
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 21:50

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez ZenekKapelinder4kogutek44 » 18 wrz 2017, o 22:35


Oczywiscie ze ten z dwoma calami.
ZenekKapelinder4kogutek44
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 21:50

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez ZenekKapelinder4kogutek44 » 18 wrz 2017, o 22:37


Skad wiesz ze chce kupic na ekogroszek?
ZenekKapelinder4kogutek44
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 21:50

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez ZenekKapelinder4kogutek44 » 18 wrz 2017, o 22:42


Czasami Budyn jak cos palniesz to jak lysy jajami o beton. Na chuj mu pompk=
i jak on najprawdopodobniej ma wlasnie dawniej. Jak ma gruba rure to ma nap=
rawdopodobniej grawitacyjnie. To ma kupic kociol do grawitacji. Jak nie ma =
od reki to pisze do producenta ze chce jedna sztuke pod rure jaka ma. I mu =
zrobi.
ZenekKapelinder4kogutek44
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 21:50

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez UTF-8BQnVkecWEbudynpl.poland » 19 wrz 2017, o 06:41


W dniu poniedziałek, 18 września 2017 23:42:18 UTC+2 użytkow=
nik Zenek Kapelinder napisał:
Czasami Budyn jak cos palniesz to jak lysy jajami o beton. Na chuj mu pom=
pki jak on najprawdopodobniej ma wlasnie dawniej. Jak ma gruba rure to ma n=

aprawdopodobniej grawitacyjnie. To ma kupic kociol do grawitacji. Jak nie m=
a od reki to pisze do producenta ze chce jedna sztuke pod rure jaka ma. I m=
u zrobi.

tak zenek, jasne. A jak przyjdzie przebudowac jakies pomieszczenie i trzeba=
bedzie rury przełozyć to okaze sie ze sie nie da (w grawitacji).=
Albo za chwile sie okaze ze 2 calowe rury sa zabite kamieniem i wtedy do n=
owego pieca grawitacyjnego dołoży nowe grubiutkie rury c.o.
A własciwie jak ma stodołe to obowiązkowo trzeba kupić =
furmanke zamiast auta?



b.
UTF-8BQnVkecWEbudynpl.poland
 
Posty: 0
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:10

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez aquedal » 19 wrz 2017, o 08:10


Tam jest pompa na bypassie tego czegos z kulka. Nie wiem jak sie to nazywa :)
aquedal
 
Posty: 0
Dołączył(a): 8 wrz 2016, o 09:10

Re: Przylacze pieca - redukcja

Postprzez ZenekKapelinder4kogutek44 » 19 wrz 2017, o 11:57


Kaloryfery to pod oknami z reguly sa a nie na srodku pomieszczen. Sciany w srodku mozna przestawiac, okien raczej sie nie przestawia. Ile razy u siebie sciany przestawiales?
ZenekKapelinder4kogutek44
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 21:50

Następna strona >>

<< Zobacz inne tematy

 


  • Tematy pokrewne
    Odpowiedzi
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości



cron