Myszy

Główne forum dyskusyjne

Re: Myszy

Postprzez Kriskszysztofc » 5 paź 2014, o 19:14


W dniu niedziela, 5 października 2014 20:07:46 UTC+2 użytkownik Adam na=
pisał:
Troche duza - 6' :-)
W torebce się zmiesci;)
i jest zadowolona :)
I ok

W sieci tez opinie raczej pozytywne więc przetestujemy.
Wierzyc mi się nie chce jak w opiniach piszą że 4 dni bateria nawet w=
ytrzymuje, przy tak dużym wyświetlaczyu to chyba bliżej 4 godzin;)
Kriskszysztofc
 
Posty: 0
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 11:50


Re: Myszy

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 5 paź 2014, o 22:26


W dniu 2014-10-05 19:52, Adam pisze:
W dniu niedziela, 5 października 2014 16:54:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
No pieknie i rzeczywiscie tanio. Ze tez kurna wszedzie trzeba tym
samolotem latac.

Autem sie tam nie dostaniesz - ~2700km, 37h nieprzerwanej jazdy, jazda
przez prawie cala Ukraine i Krym ;) Nie lubisz latac czy jak? :) Ja w tym
roku tanimi liniami troche sie nalatalem i wszystko z nimi OK :)

No nie lubie latac i fajnie miec samochod po reka. :-)
Pytanie z innej beczki. Stanialy ostatnio z1 compact. Powiedz mi jak
Twoja zetka? Faktycznie sie tak rysuje jak pisza?

Aktualnie mam Xperie SP (troche gorsza spec niz zetka) - ale ja zawsze uzywam
folii na wyswietlaczach (takich troche lepciejszych za ~10 pln - wymieniam
gdzies raz na 3-6 m-cy) i sie nie rysuje, tylko do przyklejenia trzeba sie
przylozyc :)

No OK. Juz zaplacone.

Pozdro.. TK
Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40

Re: Myszy

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 5 paź 2014, o 22:35


W dniu 2014-10-05 19:59, Kris pisze:
W dniu niedziela, 5 października 2014 16:54:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
Twoja zetka? Faktycznie sie tak rysuje jak pisza?
A rysowanie to jakiś problem?


Bo ja wiem?
Kupilem Lumie cos tam, taka mydelniczka z telewizorem troche ponizej 4".
Telefon w sensie sprzetu super i po paru miesiacach na telewizorze ani
jednej ryski. Jakies twarde szklo, ze nie trzeba uzywac folii. I tak
powinno byc. Jednak to co czytam o Iphonach za prawie trzy tysie to
jakas kpina. Xperie z tej serii tez ponoc nie powalaja odpornoscia na
zarysowania. Jest tam jakas folia przyklejona zamiast gorilla glas,
czego nie rozumiem w sprzecie tej klasy. Ale jest jak jest.
Po tych paru miesiacach stwierdzilem niestety, ze windows ponizej wersji
8 (ktorego nie znam) jednak nie spelnia moich oczekiwan i telefonem
obdarowalem zone.
Córa ma smartfona i co pol roku prosi o nową folię. Z przesyłka z allegro to chyba poniżej dychy wychodzi. Folie firmy 3M ej kupuję
A tak na marginesie. Firmowy telefon mi kilka miesięcy temu zmienili i xperię m dostałem. Próbowałem używać przez kilka dni ale za diabła nie mogę przyzwyczaić się do tych smartfonów więc xperia lezy w pudełku a ja z tradycyjnej noki korzystam 4 już chyba roku

No to prawda niestety. Znow wrocilem do leciwej E50. Zycie wymusza
jednak ciagla obsluge np. poczty z czym ta sobie nie radzi, a moja Lumia
jakos slabo to ogarnia.

Pozdro.. TK
Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40

Re: Myszy

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 5 paź 2014, o 22:37


W dniu 2014-10-05 20:14, Kris pisze:
W dniu niedziela, 5 października 2014 20:07:46 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
Troche duza - 6' :-)
W torebce się zmiesci;)
i jest zadowolona :)
I ok

W sieci tez opinie raczej pozytywne więc przetestujemy.
Wierzyc mi się nie chce jak w opiniach piszą że 4 dni bateria nawet wytrzymuje, przy tak dużym wyświetlaczyu to chyba bliżej 4 godzin;)

6"... Matko, no nie wyobrazam sobie latem. No chyba, ze nosi sie torebke
kobieca, a w niej telefon miedzy wioslami od kajaka. :-)

Pozdro.. TK
Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40

Re: Myszy

Postprzez Adamadam.szen » 5 paź 2014, o 23:38


W dniu niedziela, 5 października 2014 23:26:14 UTC+2 użytkownik Maniek4=
napisał:
No nie lubie latac i fajnie miec samochod po reka. :-)

Na latanie jest prosta recepta jak nie lubisz - seta pol godziny przed
startem i znikaja wszystkie obawy :-)

A co do samochodu - uwierz ze w Gruzji nie chcialbys byc kierowca! To co
tamtejsi kierowcy wyczyniaja wola o pomste do nieba. Jechalem kiedys w
Egipcie taksowka w nocy - taksowkarz jechal bez swiatel, przed kazdym
skrzyzowaniem mrugal swiatlami i non stop uzywal klaksonu. W Kairze
ludzie jezdzili na oslach, osly jezdzily na samochodach, wszystkie
mozliwe konfiguracje - wolna amerykanka (nie ma sie co dziwic jak cos
takiego jak prawo jazdy obowiazuje u nich dopiero od 2004 r. a wiekszosc
jezdzi bez ;)

Ale! W porownaniu z tym co dzieje sie na drogach w Gruzji tamto to byla
sielanka, lad i porzadek :-) Wyobraz sobie busika ktory zapiernicza ile
fabryka dala (120-130km/h) po gorskich serpentynach przy zacinajacym
deszczu (wycieraczki nie wyrabiaja). Bez przerwy wyprzedzanie - na drugiego=
,
na trzeciego. Bez patrzenia czy cos jedzie z naprzeciwka czy nie - jak
jedzie to przeciez ma (albo i nie) jakies pobocze i sie miniecie :D
I wbrew pozorom taki "system" nawet dziala - tj. ludzie sa tam przyzwyczaje=
ni
ze zawsze moze Ci cos z naprzeciwka wyjechac i wypadkow jest tam stosunkowo
niewiele :-) A policja? Pelna olewka - nie raz kierowca trabil na policje
bo mu cos nie pasowalo :D

Takze gdzie jak gdzie ale w Gruzji to ja bym samochodem nie chcial jezdzic
(tym bardziej swoim) - nie moglbys skosztowac ich wina, czy czaczy (ichniej=
szy
bimber - naprawde swietny, wchodzi bez zapitki i smakuje (!) :) Mysmy mieli
prawie kazda noc w innym miejscu i nie bylo najmniejszego problemu z
transportem - tam jak machniesz reka na ulicy to odrazu sie ktos zatrzyma -
jak nie marszrutka to ktos prywatny kto Cie podwiezie gdzie chcesz :-)

A jezeli chodzi np. o metro - w Tbilisi sa dwie linie metra. W Londynie
jeden przejazd metrem kosztowal mnie ~5,5 funta (~27 pln). W Tbilisi
jeden przejazd metrem kosztowal... 80gr :-)
pozdr.

--=20
Adam Sz.
Adamadam.szen
 
Posty: 865
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 21:00

Re: Myszy

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 6 paź 2014, o 09:44


W dniu 2014-10-06 00:38, Adam pisze:
W dniu niedziela, 5 października 2014 23:26:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
No nie lubie latac i fajnie miec samochod po reka. :-)

Na latanie jest prosta recepta jak nie lubisz - seta pol godziny przed
startem i znikaja wszystkie obawy :-)

Slyszalem, ale nie probowalem. :-)
A co do samochodu

[...]
Bardzo ciekawe spostrzezenia. :-)

Pozdro.. TK
Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40

Re: Myszy

Postprzez Kriskszysztofc » 13 lis 2014, o 14:42


W dniu niedziela, 5 października 2014 20:07:46 UTC+2 użytkownik Adam na=
pisał:
Ja za windows phonem nie przepadam ale potrafi byc szybszy i stabilniejsz=
y
od androida, szczegolnie na slabszych sprzetach.=20

http://www.gsmmaniak.pl/366542/promocja-myphone-luna-biedronka/
A ten? Co o nim sądzisz?
Kriskszysztofc
 
Posty: 0
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 11:50

Re: Myszy

Postprzez Adamadam.szen » 13 lis 2014, o 17:24


W dniu czwartek, 13 listopada 2014 14:42:30 UTC+1 użytkownik Kris napisa=
ł:
W dniu niedziela, 5 października 2014 20:07:46 UTC+2 użytkownik Adam =
napisał:
=20
> Ja za windows phonem nie przepadam ale potrafi byc szybszy i stabilniej=
szy
> od androida, szczegolnie na slabszych sprzetach.=20
=20
http://www.gsmmaniak.pl/366542/promocja-myphone-luna-biedronka/
A ten? Co o nim sądzisz?

Wielki chinski kloc :-) Ja bym tego nie kupil - obawiam sie b. slabej
jakosci wykonania :)
pozdr.

--=20
Adam Sz.
Adamadam.szen
 
Posty: 865
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 21:00

<< Poprzednia strona

<< Zobacz inne tematy

 


  • Tematy pokrewne
    Odpowiedzi
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości



cron