Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.

Główne forum dyskusyjne

Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 6 mar 2013, o 14:32



Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości
news:fmhbw5bsblqm$.1md7ylxwn8a4i$.dlg@40tude.net...
Co powiecie na taki pomysł, żeby ocieplenie dachu robić piana
poliuretanowa
otwarto-komórkowa. Kładą to metoda natyrskową w ciągu jednego dnia.

Nic nie powiemy. Mowilismy juz o tym do znudzenia...
Czy porady KIKIEGO są dostępne na grupie? Czesać archiwum?

Tak, ateistyczne watki pomijaj.

Pozdro.. TK

Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40


Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 6 mar 2013, o 19:42



Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości
news:710be218-7970-4e2c-a528-
piana otwartokomorowa jest 4x droższa niż wełna, zamknięto - 6x. A
parametry cieplne są zbliżone do wełny.
Biorąc to pod uwagę na dzień dzisiejszy zrobiłbym pianę zamkniętokomorową
pod deskowaniem (miedzy krokwiami) ale o minimalnej >grubości czyli jakies
5cm co zapewniłoby szczelność a potem miedzy krokwiami i w poprzek wełna
grubosci w sumie 25cm. >Konieczna w takim układzie bedzie folia
paroizolacyjna od wewnątrz.

No to nic jak tylko ulozyc styropian i opianowac krawedzie.

Pozdro.. TK


b.

Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40

Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.

Postprzez Maniek4rysiozklanu » 7 mar 2013, o 14:27



Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości
news:nh3oaeaxs5ed.dhuk5q7d2y9e$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 6 Mar 2013 14:32:58 +0100, Maniek4 napisał(a):
Co powiecie na taki pomysł, żeby ocieplenie dachu robić piana
poliuretanowa
otwarto-komórkowa. Kładą to metoda natyrskową w ciągu jednego dnia.
Nic nie powiemy. Mowilismy juz o tym do znudzenia...

Usiłuję przepokać archiwum i wprost nic nie wydala szukajka. Owszem,

dyskusji o wełnie między krokwiami jest dużo. Natomiast o natryskiwaniu
pianki ani jednego.

Dyskusji troche bylo, nie wiem tylko czy po tematach, wiec latwo nie bedzie.
Czy porady KIKIEGO są dostępne na grupie? Czesać archiwum?
Tak, ateistyczne watki pomijaj.

Masakra. Kiki jest płodny. Dojechałem do 2008 roku i póki co utknąłem na

wątku (flame) o traktowaniu ekip na budowie :-)0

O tym jak maja palic za furtka juz czytales? :-DD
Jeszcze o wiesniakach bylo fajne.

Pozdro.. TK

Maniek4rysiozklanu
 
Posty: 1826
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 17:40


<< Zobacz inne tematy

 


  • Tematy pokrewne
    Odpowiedzi
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości



cron