Kamera do inspekcji kanalizacji

Główne forum dyskusyjne

Re: Kamera do inspekcji kanalizacji

Postprzez mkonstmarcin.konstanczak » 12 lut 2018, o 21:22


W dniu 12.02.18 o 20:28, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Kupisz kamerkę, stracisz pół dnia i nie przeskoczysz pierwszego kolanka
w odległości 6m od wejścia.


Tego się właśnie obawiałem.
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
marcin(kropka)konstanczak(malpa)wp(kropka)pl
mkonstmarcin.konstanczak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 maja 2011, o 20:00


Re: Kamera do inspekcji kanalizacji

Postprzez Kriskszysztofc » 13 lut 2018, o 06:26


W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 19:41:09 UTC+1 użytkownik mko=
nst napisał:
Fachowiec twierdzi, że prawdopodobnie rura uległa zgnieceniu
Wręcz nieprawdopodobne jeśli np ciężarówki tam nie=

jeżdżą
Uszkodzenie jest około 13 m od=20
dolnej ubikacji

A co masz za problem żeby tam szpadlem machnąć?
Przecież kanaliza raczej płytko jest.

Ew zaproś faceta z wozem wuko- u nas to ok 100zl kosztuje.

To wydajniejszy sprzęt jak elektryczne popierdułki
=20
Kriskszysztofc
 
Posty: 0
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 11:50

Re: Kamera do inspekcji kanalizacji

Postprzez t-1t-1 » 13 lut 2018, o 10:53


W dniu 2018-02-13 o 09:06, ToMasz pisze:
Ale jak Ty ją tam wepchniesz - sam
wymyśl. na 5metrów, moze by Ci sie  udało pchać  pancerzem linki
rowerowej. ale 13m? wątpię.
ToMasz

Przywiązać do szczura.
t-1t-1
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 00:50

Re: Kamera do inspekcji kanalizacji

Postprzez SirRobaksirrobakplissno » 13 lut 2018, o 20:03


W dniu 2018-02-13 o 10:53, t-1 pisze:
W dniu 2018-02-13 o 09:06, ToMasz pisze:
Ale jak Ty ją tam wepchniesz - sam wymyśl. na 5metrów, moze by Ci sie
udało pchać  pancerzem linki rowerowej. ale 13m? wątpię.
ToMasz

Przywiązać do szczura.
Nie wolno zapomnieć o dowiązaniu do nóżki 13 m sznurka bo inaczej

pójdzie w p...u z całym osprzetem ;)

Robak
SirRobaksirrobakplissno
 
Posty: 0
Dołączył(a): 16 mar 2017, o 21:20

Re: Kamera do inspekcji kanalizacji

Postprzez abomitoabomito » 14 lut 2018, o 11:00


Witam.
Znaczy- już jest po ptokach, ale może...
Stosowałem żmijką podłączaną do karszera. Wch=
odziła do 30 metrów ( tyle miała długości)Mniejsze=
zatory sama likwidowała, większe(np.patyki, czy kłęb f=
oli) i wuko miało czasem problemy.Ale pokazywała, gdzie.A za=C5=
=82ożenie na końcu kamery nie by było trudne.
Pozdro.abomito
abomitoabomito
 
Posty: 0
Dołączył(a): 27 sie 2016, o 08:20

<< Poprzednia strona

<< Zobacz inne tematy

 


  • Tematy pokrewne
    Odpowiedzi
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości



cron