Jak podlaczyc (elektryka)?

Główne forum dyskusyjne

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 22 sty 2010, o 18:10



Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości
news:hjcaer$on6$1@news.onet.pl...
taa..... przewód trojfazowy wychodząy ze srodka sufitu.... tak, to typowe
miejsce na montaz gniada 400V... ;)

Dobrze ze nas oswieciles wiedza ze to srodek sufitu i napewno oprawa
oswietleniowa z piecioma przewodami.

TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30


Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez WilliamBonawenturanie » 22 sty 2010, o 18:27


DQpVenl0a293bmlrICJNYW5pZWs0IiA8YnJ1bm9iYW5hbmlAd3AucGw+IG5hcGlzYWwgdyB3aWFk
b21vc2NpIG5ld3M6aGphZWk5JDJ1MiQxQG5ld3MuaW50ZXJpYS5wbC4uLg0KPiANCj4gSmEgY3p0
ZXJvenlsb3d5IGt1cG93YWxlbSBvZCByZWtpLiBUcnp5IHp5bHkgdGV6IHNpZSBuYWRhamEgdGFr
IHNhbW8gamFrIA0KPiBjenRlcm8gdHlsa28gcmFjemVqIGRvIG1uaWVqc3p5Y2ggcG9taWVzemN6
ZW4sIGx1YiBtb3puYSBkb2xvenljIHBvamVkeW5jemEgDQoNCkkgcnl6eWt1amVzeiwgemUgamFr
aXMgbmF3aWVkem9ueSBpbnNwZWt0b3IgbmllIG9kYmllcnplIGNpIGluc3RhbGFjamkgeiBwb3dv
ZHUgYnJha3UgY3p3YXJ0ZWogenlseS4=
WilliamBonawenturanie
 
Posty: 911
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 15:26

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 22 sty 2010, o 18:33



Uzytkownik "William Bonawentura" napisal w wiadomosci
news:hjcn6n$i8v$1@news2.ipartners.pl...

Uzytkownik "Maniek4" napisal w wiadomosci
news:hjaei9$2u2$1@news.interia.pl...

Ja czterozylowy kupowalem od reki. Trzy zyly tez sie nadaja tak samo jak
cztero tylko raczej do mniejszych pomieszczen, lub mozna dolozyc
pojedyncza

I ryzykujesz, ze jakis nawiedzony inspektor nie odbierze ci instalacji z
powodu braku czwartej zyly.

Napisalem, ze trzy zyly nadaja sie do malych pomieszczen, gdzie w domysle
nie korzysta sie z wlacznikow swiecznikowych. Czwarta zyle mozna pociagnac
dodatkowo do trzech i beda cztery, ale i tak kiedy sa konieczne to bez
problemu taki kabel sie kupuje, moze nie za kazdym rogiem, ale bez wiekszego
problemu.

Pozdro.. TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 22 sty 2010, o 21:42



Uzytkownik "William Bonawentura" napisal w wiadomosci
news:hjd1f3$n5d$1@news2.ipartners.pl...
No wlasnie o tym pisze. Ze [glupie] polskie prawo budowlane kaze ci
wszedzie dawac wylaczniki swiecznikowe.

To chyba cos nie tak. Mam montowac w piwnicy, kotlowni czy co tam jeszcze
wlaczniki swiecznikowe? A co ze schodowymi i krzyzowymi? To chyba jakas
paranoja.

Pozdro.. TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez WilliamBonawenturanie » 23 sty 2010, o 17:23

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WilliamBonawenturanie
 
Posty: 911
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 15:26

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 23 sty 2010, o 19:02



Uzytkownik "William Bonawentura" napisal w wiadomosci
news:hjf7pv$1qp2$1@news2.ipartners.pl...
Ok, zalogopowalem sie. Tylko w pokojach:

189. 2. Instalacja oswietleniowa w pokojach powinna umozliwiac zalaczanie
zrodel swiatla za pomoca lacznikow wieloobwodowych.
......................................................


No tak, znaczy paranoja. Kros wie lepiej co dla mnie dobre.

Pozdro.. TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez QMichaB3Ggrodmich » 25 sty 2010, o 09:30


Maniek4 pisze:
Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości
news:hjcaer$on6$1@news.onet.pl...
taa..... przewód trojfazowy wychodząy ze srodka sufitu.... tak, to typowe
miejsce na montaz gniada 400V... ;)

Dobrze ze nas oswieciles wiedza ze to srodek sufitu i napewno oprawa
oswietleniowa z piecioma przewodami.

TK


?
QMichaB3Ggrodmich
 
Posty: 185
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 12:12

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez QMichaB3Ggrodmich » 25 sty 2010, o 09:35


Maniek4 pisze:
Uzytkownik "William Bonawentura" napisal w wiadomosci
news:hjf7pv$1qp2$1@news2.ipartners.pl...
Ok, zalogopowalem sie. Tylko w pokojach:

189. 2. Instalacja oswietleniowa w pokojach powinna umozliwiac zalaczanie
zrodel swiatla za pomoca lacznikow wieloobwodowych.
......................................................


No tak, znaczy paranoja. Kros wie lepiej co dla mnie dobre.


Dla typowego klienta, który sie 'temu nie rozumie'....

pojedynczą żarówke do swiecznikowego podłaczy a odwrotnie juz nie bardzo
(bez prucia tynku).

Pozdrawiam
Michał
QMichaB3Ggrodmich
 
Posty: 185
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 12:12

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 25 sty 2010, o 09:45



Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości
news:hjjks1$492$1@news.onet.pl...
Maniek4 pisze:
Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości
news:hjcaer$on6$1@news.onet.pl...
taa..... przewód trojfazowy wychodząy ze srodka sufitu.... tak, to
typowe miejsce na montaz gniada 400V... ;)

Dobrze ze nas oswieciles wiedza ze to srodek sufitu i napewno oprawa
oswietleniowa z piecioma przewodami.

TK
?


To chyba oczywiste. Gdybys czytal od poczatku to wiedzial bys, ze nie bylo
mowy o srodku sufitu za to byla mowa o kablu pieciozylowym.

TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30

Re: Jak podlaczyc (elektryka)?

Postprzez Maniek4brunobanani » 25 sty 2010, o 09:48



Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości
news:hjjl4s$492$2@news.onet.pl...
Maniek4 pisze:
Uzytkownik "William Bonawentura" napisal w wiadomosci
news:hjf7pv$1qp2$1@news2.ipartners.pl...
Ok, zalogopowalem sie. Tylko w pokojach:

189. 2. Instalacja oswietleniowa w pokojach powinna umozliwiac
zalaczanie zrodel swiatla za pomoca lacznikow wieloobwodowych.
......................................................


No tak, znaczy paranoja. Kros wie lepiej co dla mnie dobre.


Dla typowego klienta, który sie 'temu nie rozumie'....

pojedynczą żarówke do swiecznikowego podłaczy a odwrotnie juz nie bardzo
(bez prucia tynku).

Czyli wg. Ciebie to dobrze czy zle?

Pozdro.. TK

Maniek4brunobanani
 
Posty: 3496
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 14:30

<< Poprzednia strona

<< Zobacz inne tematy

 


  • Tematy pokrewne
    Odpowiedzi
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości



cron